Witaj panie Krajíček. Zimą jesteśmy zaangażowani zgodnie z obecnymi temperaturami, a także monitorujemy tam, gdzie towary są transportowane. Towary są dostarczane przez przejmowanie towarów w Toptrans A.S. A następnego dnia dodaje do adresu klienta. Zupełnie (!) Zdarza się, że towary są przekazywane następnego dnia. Oznacza to, że jedna noc i wyjątkowo dwie noce to towary w drodze. Towary są przechowywane w salach w nocy i są już dystrybuowane rano. Ale jasne jest, że korytarze zwykle nie są podgrzewane, a pojazdy szafkowe nie. Jednak towary nie są przechowywane w środowisku zewnętrznym. Pakujemy towary zimą nie tylko w klasycznych materiałach opakowaniowych, folii bąbelkowej itp., Ale także dwie do trzech warstw towarów, które pakujemy 3 mm x 3. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że towary są przechowywane około 18 stopni, a jego temperatury redukcji Poniższe zamarzanie również zajmuje trochę czasu, a teraz mam na myśli bez opakowania termicznego. Mamy więc bezpieczny transport w Czechach zimą. Musimy być bardziej ostrożni dla SR, ponieważ transport trwa dłużej niż Republika Czeska, tj. Dwa dni. Obserwujemy również, gdzie towary są powiązane, a my podążamy za prognozą pogody, którą ciągle słyszę krytykę, ale powiedziałbym, że po przesunięciu wszystkich możliwych technologii udoskonaliło prognozę pogody, przynajmniej krótkoterminowy, tj. Trze trzy dni z góry. Długoterminowe przewidywanie nie jest ważne dla naszych celów. Na obszary górskie, szczególnie na Słowacji, ale często w Czechach, kiedy prognoza na kilka następnych dni jest zasadniczo niekorzystna, zawiesujemy transport towarów i powiadomimy klienta.
Z poważaniem
Jiří Schwarz – dyrektor zarządzający firmy
Trump Remediation S.R.O.
- odpowiedział 7 lat ago
Please login first to submit.